Hoe zorg je dat zachte pluisjessokken niet meer pluizen?

Ik heb van die zachte sokken, ook wel coral fleece sokken genoemd.
Maar nu ik ze een paar keer aan heb gehad zit letterlijk het hele huis eronder.
Hoe kan ik het tegengaan dat ze zoveel pluizen of in ieder geval minder gaan pluizen?
Is het goed om ze in de was te stoppen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
5.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
één nacht in de vriezer, en ze pluizen niet meer
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
door ze te dragen, dan gaan de pluisjes weg en heb je er geen last meer van,.
Amadea
8 jaar geleden
Uh, lovekonijntjes: hoe denk jij dan dat vraagsteller het hele huis onder heeft gekregen met pluisjes?

Antwoorden (1)

Door ze te wassen, waarbij je aan de inhoud van de wasmachine anti-pluisballen toevoegt.

Daarna niet in een droger doen, maar buiten in de wind laten drogen. Dat is beter om de zachtheid van de sokken te bewaren.
Amadea