Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je als je je steeds insmeert met Factor 30 ook wel geleidelijk aan een bruin kleurtje krijgen? Ik verbrand nl. nog al snel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
505

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Factor 30 betekent dat ongeveer 3 procent van het UV licht niet door het smeersel wordt afgevangen. Dat betekent dat je met die 3 procent nog wel bruin zal worden, maar het gaat wel erg langzaam! Ach, opzich is het natuurlijk geen straf om extra lang op het strand te moeten blijven, toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, gaat wel maar erg langzaam. Ik had n x niet ingesmeerd en was na n dag flink verkleurd. Toen dat weer weg getrokken was smeerde ik me in met fac30 en ging t n stuk langzamer. Maar wel veiliger.
Misschien kun je in de ochtend nog ff zonder en dan wat later insmeren?
Maar wel smeren!!!
1x een melanoom is al te veel.
Fac 30, ja het kan! Ik doe t ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het einde van je antwoord laat me een beetje Aan een reclame slogan denken :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een beetje op zoek naar n andere baan, zou ik een kansje hebben?:-)
Absoluut. Ik heb jaren gesmeerd met minstens factor 45. Het gevolg: niet verbrand, wel langzaam bruin geworden, en dat bruin blijft langer zitten zodat ik het jaar erop al een beetje bruin ben voordat ik überhaupt de zon in ga.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding