Waar kun je zulke nagellak-achtige tandenbleker kopen, en hoe duur?

Zag het een keer op tv... Reclame.
Het is tijdelijk, en weg te poetsen met je tandenborstel..
Enig idee waar je dit kan kopen en hoeveel het kost? En mss of het werkt... Haha.

Thankyou!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet kopen, ik zag het een tijdje geleden een reclame ervan en ben toen op google gaan zoeken.
- als je eet gaan delen eraf dus heb je vlekken op je tanden en het beschadigt je glazuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oooh. Nee oke dank!

Het beste antwoord

bij de drogist of bij je tandarts misschien