Werkt de dermaroller?

Ik zag hierover iets op tv en vroeg me af of het echt werkt?
Er is hier al eerder een vraag over geweest, maar uit de antwoorden kon ik niet opmaken of iemand weet of deze werkt. http://www.goeievraag.nl/vraag/titanium-dermaroller.94703
Iemand ervaringen hiermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja mijn moeder gebruikte dit ongeveer een jaar geleden.
Ik weet nog dat de eerste dagen na het gebruik het echt perfect werkte, maar na een paar weken zag je eigenlijk geen verschil meer, en m'n moeder vond zelfs dr huid er ouder uit ging zien, dus toen is ze er gelijk mee gestopt.
Zij raadt het in ieder geval af om de dermaroller te gebruiken.