Waar kan ik in Nederland blikjes, potjes en flesjes bestellen om cremes, shampoos en massageolie in te verkopen?

In grote en kleine formaten? echt leuke verpakkingen zoals deze: http://www.etsy.com/listing/65927118/12-metal-tins-2-oz-shallow-aluminum-tins.
Niet van die plastic rommel die er zo goedkoop uit ziet.
Het liefst ook nog van gerecycled (eco) materiaal...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je kunt verschillende verpakkingen halen in glas, plastic en aluminium bij http://www.wellnessbasics.nl/shop/verpakkingen-19.html

Misschien een beetje afwijkend, maar die alu-blikjes die je als voorbeeld geeft, zijn voor niet al teveel te krijgen bij de Ikea. Ze zijn dan wel met een glazen dekseltje. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80102919
Die zullen wel heel leuk zijn voor crèmes.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Phoe, dat is erg lastig, want ik heb het ook al eens geprobeerd, maar voor flesjes (transparant of wit-transparant) haal ik ze veelal bij de Oliebaron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar er zijn kunststof verpakkingsmateriaal bedrijven.
Dit wil zeggen, bedrijven dit soort verpakkingen maakt.
Ik heb bij 2 van dit soort bedrijven gewerkt.
Het lijkt mij eerst belangrijk te weten hoeveel je nodig hebt.
Voor een grote hoeveelheid (ook voor een kleinepartij) moet er een mal / matrijs gemaakt worden. Dezen zijn prijzig. +/_ 10.000 euro!!
Heb je maar een kleine hoeveelheid nodig, weet ik niet of je een bestaande verpakking kunt kopen want elke afnemer / klant heeft zijn eigen matrijs gekocht. Wil je meer weten kan ik je misschien nog wel meer vertellen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Xenos verkoopt allemaal glazen potjes, misschien kan je daar eens kijken.
als je het beroepsmatig nodig hebt en geen 1000 potjes bij de kassa wilt afrekenen kan je ook mischien met de directie afspraken maken.
vaak staat er op de bodem ook de naam van een bedrijf gedrukt, je kan die naam weer googgelen en direct bij dat bedrijf kopen