Gaat de werking van ''Odorex extra Dry'' over naarmate je het meer gebruikt?

Ik gebruik wel eens Odorex extra Dry tegen het zweten.
Nu las ik op internet dat de werking van dit product minder word/ niet meer werkt zodra je het wat langer gebruikt.

Is dit waar? Iemand ervaring met het Product?
Verdere vraag: Is odorex schadelijk?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ps: Zijn er andere (goed werkende!) middelen tegen okselzweet en geur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Mijn ervaring met odorex extra dry is dat als je het te vaak gebruikt het wel minder werkt ja. Ikzelf gebruik het nu 1 keer per week en dan werkt het 5 dagen goed, 2 dagen minder en dan gebruik ik het weer. Hiermee blijft bij mij de werking optimaal, bij vaker gebruik niet. Misschien kan jij ook proberen wat voor jou het beste werkt!