ik heb gisteren mijn haar gekleurd (permanent) maar het zag er niet uit en ik wil het morgen weer kleuren zou dat gewoon kunnen of moet ik wachten?

ik heb gisteren mijn haar geverfd maar het is niet mooi kan ik het morgen nog een keer doen? of is het slecht het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (7)

Het kan gewoon meteen al hoor, maar houd er wel rekening mee welke kleur je erop doet! Niet elke kleur kan samen.. En vergeet geen goede na behandeling met een vochtinbrengend masker ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het morgen meteen doet is dat erg slecht. Dat is heel slecht voor je haar, wacht er even mee. Misschien wen je er aan, en voor je het weet is het eruit gegroeid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er af van welke kleur dat je gaat kleuren.
Vb, je kan niet lichte kleur op donkere kleur doen het pakt niet.
Ik raad je aan naar een kapper te laten kijken.
Succes ;)

Toegevoegd na 3 minuten:
Je hoeft ook niet te wachten. Op korte tijd verven is niet zo erg je haren zal wel droog voelen je gebruikt daarvoor een masker.
Dus tenzij je niet gaat ontkleuren is niet erg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt beter een spoeling erdoor heen doen dan meteen opnieuw gaan verven met een spoeling beschadigt je haar niet zo
vroeger had je van die zakjes dat heten toen hint een tintje of zo iets (kruidvat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga morgen even naar een goede kapper!
Die kan je adviseren wat nu het beste is.
En wat ook belangrijk is: De kapper kan beter dan jij bekijken welke kleur er nu aangebracht moet worden om de kleur te krijgen die jij in gedachte had!
Het is nu even niet het moment om zelf te gaan rommelen met je haar, ga naar de proffesional.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar verven is sowieso al niet het beste wat je voor je haar kan doen, en dan zeker niet die dag daarna weer gaan verven.
Het is wel mogelijk natuurlijk,maar je haar zal daarna lange tijd erg beschadigd zijn. Dit is goed te verhelpen met speciale shampoo voor beschadigd haar , en wat ook goed helpt is een masker voor beschadigd haar, de hele nacht laten intrekken.

Je kunt ook gebruik maken van anti roos shampoo van Head & shoulders. Dit haalt de kleur er sneller uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de kapper en vertel je probleem de kapper verft het wel over nieuw met een andere kleur het gaat denk ik wel wat kosten