Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom je dat je rok tegen je panty/legging aan "plakt"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat ook enorm scheelt: rokken met een voering dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit komt door statische elektriciteit. Je kunt het voorkomen door een rok te dragen die niet van synthetisch materiaal is en door de stof niet al te droog te laten zijn.

Toegevoegd na 9 uur:
Hier kun je antistatische spray kopen. Die zou geschikt zijn voor textiel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad door statische electriciteit. Na het wassen spoelen met een. hoe heet het ook weer, een antikreukmiddel, robijn of zo. En dan heb je er geen last meer van. (kan er echt niet op komen, hoe heet het nu toch ook weer)

Toegevoegd na 3 uur:
ja, inderdaad, wasverzachter. Toen ik nog panty's droeg, had ik daar baat bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wasverzachter is niet alleen om je was zachter te maken, het werkt ook antistatisch, staat op de wasverzachter die ik gebruik.

Dit kun je ook nog proberen, door een Anti-statisch spray te gebruiken. Dat is een zeer effectieve spray voor het antistatisch maken van natuurlijke en kunstvezel/microvezel stoffen (kortom: alle soorten textiel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn heel handige onderrokjes te koop bij verschillende modezaken. Deze rokjes zijn juist gemaakt om het plakken te voorkomen. Helpt zelfs bij zijde! Maar een legging ipv een panty wil ook goed helpen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding