Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

groen haar ontkleuren?

Ik heb mijn haar ontkleur en geverfd met een 8 lichtblond. Te licht vond ik, dus een 7 opgezet. Nu is het bruingroen. Ik wil het terug lichter, mag ik het terug ontkleuren aangezien het groen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

au, dat doet vast pijn. ik zou naar een kapper gaan die je prettig lijkt om daar je haar te verven in de kleur die je eigelijk voor ogen had. kost wel iets meer, maar de kans dat het groen wordt, bestaat eigelijk niet. als je je er voor schaamt, begrijp ik dat dus ga dan met bv. een hoedje naar de kapper. veel sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is pijnlijk...groen haar in de lente is wel apart, maar niet gewenst....
Vriendin hier kwam na een duik in een Spaans zwembad met een soort oranje haar eruit. Vreselijk. Ze heeft het superkort laten knippen en laten ontkleuren. Zo was er een minimum aan beschadigd haar en kon het weer gezond aangroeien..

Volg de tip van eerste reactie. Dat is het enige dan nog wat je kunt doen.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smeer je haar goed in met tomatenketchup, en laat even intrekken.
dit neemt de groene kleur weg.
als het daarna nog niet naar je zin is, zou ik verder herstel aan de kapper overlaten.
je hebt nu al zo veel gerommeld, dat je anders straks met dood stro op je hoofd zit.
succes!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was ook het antwoord dat ik wilde geven. Pulsje dus!
de tip van de tomatenketchup is een hele goede. Wassen met zilvershampoo kan ook helpen.
Maar het beste is natuurlijk de kapper om advies vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kreeg een oranje gloed doordat ik het goudblond (hoe stom ook) had geverfd.

Ik had toen gedurende 30 minuten (ja dat klinkt lang) mijn haar in laten trekken met antiroosshampoo. Daarna wel een voedend haarmasker gebruiken want je haar wordt er droog van. Mijn gloed was er bijna uit.

Ik heb het ook daarna met een speciaal blondmasker in laten trekken 2 x 8 minuten. Die haal je bij het kruidvat (merk weet ik niet meer, zit in een gele tube) Maar zolang het maar voor blond haar is. Hierna was mijn gloed bijna helemaal weg.

Maar je kan er ook asblond over heen verven. Dat haald de gloed geheel weg werd mij verteld. Opzich ook een lichte kleur maar wel heel mooi :)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding