Hoe weet je of lang haar je staat?

Ik zit al een tijd na te denken om me haar wat langer te laten groeien, alleen hoe zou ik moeten weten of het mij staat?
Ik zat zelf te denken aan zo'n kapsel als Zac Efron.

Hoop dat jullie misschien met tips komen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Bedankt voor de snelle reacties, hoelang duurt het ongeveer om zo'n 'Zac Efron kapsel' te krijgen?
Mijn haar komt als ik het nu helemaal naar voor haal 1 cm van mijn wenkbrauw af.

En hoe zit het dan met de kapper, wanneer kan je het beste naar de kapper gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Een pruik zou kunnen, maar ik denk niet dat het echt werkt, want je eigen haar is toch anders dan het haar in een pruik.
Lang laten groeien is ook een optie, maar wat je doet is helemaal an jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in veel kapperzaken hebben ze pruiken, of zelfs al in winkels verkopen ze haarstukken..
je zou die een kunnen opzetten in je eigen kleur.. en dan zie je of het je staat..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het ook gewoon langer laten groeien.
je kan het er altijd weer afknippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn veel websites waar je je eigen foto kunt uploaden waarna je er allemaal kapsels op kunt testen. Je kunt googelen op bijv. kapsels testen of kijk eens op:
http://www.virtueelkapsel.com/virtual_hairstyles.asp