Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je een dikke beige steunkous voor om je pols mooi wit zonder dat hij minder stevig wordt?

Ja ik heb de verkeerde kleur gekocht... maar ik vind dat beige heel lelijk. Ik wil hem graag wit hebben zonder veel gedoe/geld. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
637

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is denk ik goedkoper een paar nieuwe witte te kopen dan allerlei troep waarmee je ze gaat bleken en het resultaat uiteindelijk toch niet naar je zin is. Zet ze anders eens een nachtje in de chloor en morgen leg je ze dan in de zon. Maar je zal niet tevreden zijn over het resultaat daar de onderkant niet meebleekt. Wat ook een behoorlijk blekende werking heeft is ossegalzeep. Goed inwrijven en dat een paar dagen zo laten zitten. Maar ik garandeer je dat je ze nooit egaal wit krijgt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

jammer, maar je kunt hem niet bleken. dan zou het elastiek (lycra of elasthaan) uitlubberen. dat gaat het overigens ook doen na een paar keer wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding