Hoe krijg je een dikke beige steunkous voor om je pols mooi wit zonder dat hij minder stevig wordt?

Ja ik heb de verkeerde kleur gekocht... maar ik vind dat beige heel lelijk. Ik wil hem graag wit hebben zonder veel gedoe/geld. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Het is denk ik goedkoper een paar nieuwe witte te kopen dan allerlei troep waarmee je ze gaat bleken en het resultaat uiteindelijk toch niet naar je zin is. Zet ze anders eens een nachtje in de chloor en morgen leg je ze dan in de zon. Maar je zal niet tevreden zijn over het resultaat daar de onderkant niet meebleekt. Wat ook een behoorlijk blekende werking heeft is ossegalzeep. Goed inwrijven en dat een paar dagen zo laten zitten. Maar ik garandeer je dat je ze nooit egaal wit krijgt.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

jammer, maar je kunt hem niet bleken. dan zou het elastiek (lycra of elasthaan) uitlubberen. dat gaat het overigens ook doen na een paar keer wassen.