Mijn ene wenkbrauw is een stuk hoger dan de ander, hoe zorg je ervoor dat dit minder opvalt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7.7K
Kimath
12 jaar geleden
waarschijnlijk zie je het alleen als je met een meetlatje op een paar centimeter van de spiegel zit. Vraag je dan eens af, is dit iets om mij druk over te maken? 9 van de 10 mensen zien het echt niet hoor.

Het beste antwoord

Je kunt wel allerlei kunstgrepen gaan uithalen, zoals de ene wenkbrauw aan de onderkant epileren en de andere aan de bovenkant, maar je kunt ook accepteren dat het gewoon bij je hoort. Overigens is geen mens symmetrisch, dus laat het gewoon jouw charme zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, als dat zou kunnen..+

Andere antwoorden (2)

onder de wenkbrauw een potlood lijn , zodat hij gelijk komt met de ander
of een lijn erboven , ligt eraan waar t hoger is ...
potlood doet wonderen hoor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met wenkbrauwpoeder, potlood en een pincet kom je al heel ver.

Ik heb ook twee ongelijke wenkbrauwen, ik denk bijna iedereen wel, maar het stoort me niet echt.