Waar kan ik goedekope haarstrikjes/tasse/sieraden uit China kopen?

Op Youtube had een meisje een video staan van haar en haar zusje toen ze in China aan het winkelen waren en ik zag super leuke dingen staan zoals haarstrikjes, tassen, sieraden, telefoontasjes en dat soort dingen. Weet iemand een site waar je dit soort spullen uit China kan halen? Of ergens anders uit..

Sorry voor de misschien foute categorie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb de goede categorie al gevonden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Op manga evenementen zoals chibicon , F.a.c.t.s , made in asian , enz vind je het zeker maar dat is maar 1keer in het jaar . je kunt ook op ebay of op kapaza kijken daar verkopen ze ook van die dingen. Maar in de h&M( een echte kledingwinkel) hebben ze gelijkaardige dingen zoals strikjes in het roze enzo . Zeker eens gaan kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je die wel in china kan kopen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik woon in nederland, dus ik ga 'ff' naar China.