Ik zoek een armani three quater length jacket van armani jeans model van winter 2010 waar kan ik deze vinden?

Donderblauw winterjas, wie kent et een site waar ze m nog hebben..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Op de armani site zelf misschien .
Je zou ook naar pc hoofdstraat gaan en daar de jas te laten bestellen of een designer winkel in jou buurt.
Je moet dan wel vaak een deel of alles vooruit betalen .
EBay ofzo zou ook kunnen maar vertrouw dat niet met orginaliteit.