Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mijn bovenbenen afslanken?

Ik ben zelf al best wel dun maar ik heb alleen van die dikke bovenbenen waar ik vanaf wil, hoe lukt dat het best?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

natuurlijk wil je geen dikke bovenbenen. Hoewel dikke benen niet perse lelijk zijn, vind ik.
Wat je zou kunnen doen:
- sporten, zodat het vet plaatsmaakt voor spieren. Dan zijn je bovenbenen beter gevormd.
- gezond eten, met weinig suiker en weinig producten die met witmeel zijn bereid. Teveel suiker, wit brood, puddingen, koeken enz. zijn slecht voor de doorbloeding van je huid. Daar krijg je van die lelijke putten van. (sinasappelhuid). En dat is extra naar met dikke benen.
- schaam je niet voor je benen en laat ze lekker kleuren in de zon, dan ziet het er al gauw mooier uit.

Verder: gefeliciteerd met de rest en wees daar heel blij mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een thermische behandeling, massage,s of oefeningen
moeten helpen. Of combinatie,s daarvan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf ook best dun en vond mijn bovenbenen ook erg dik. Je kan natuurlijk oefeningen gaan doen. (Bijv ga op het puntje van je stoel zitten en til je benen op, lijkt makkelijker dan het is) maar eigenlijk is het helemaal niet zo lelijk hoor. Ik zou ook niet van die kippenpootjes willen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpel: Meer calorieën verbranden dan je eet.

Plaatselijk afvallen kan niet, dat is een fabeltje waar mensen maar al te graag in geloven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vet laten wezgUigen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slanke taille, volle bovenbenen..., het is een kwestie van bouw. De 'typische' bouw van een lichaam kan je niet veranderen. Men kan wel het algehele vetpercentage verminderen door minder calorieën tot je te nemen en meer te bewegen. Maar daarmee zal het 'model' niet veranderen.

Verstandiger is ..., leer je eigen lijf ten volle te waarderen! Eet gezond en blijf bewegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg ervoor dat je iedere dag minstens een half uur aan beweging doet, laat die benen maar in actie komen. Denk aan stevig doorwandelen, fietsen, zwemmen of traplopen. Als je dit al deed, laat dan je huisarts naar je knieen kijken en vraag advies wat je moet doen om je benen ook slank te krijgen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi toch inplaats van die stokjes.

Lekker vrouwelijk toch.
Dofa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
water drinken zonder zout.2 liter per dag,minderen met zout..en pleaze geloof die wonderzalfjes niet en al die dieet rommel.wandelen en dat rustig opbouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bovenbenen afslanken hoeft echt niet. Ik heb het ook, en ik vind het ook wel niet heel mooi. Maar het hoeft echt niet. Hoe oud ben je dan eigenlijk? Als je een tiener bent zou ik het niet doen. Je onderbenen zijn dan wel dunner, maar je bovenbenen kunnen niet 20x zo dik zijn.

Toegevoegd na 19 uur:
Hieronder staat een site hoe je mooie slanke benen krijgt. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding