Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Valt mijn cellulite meer op als ik mijn bovenbenen onthaar of juist niet?

Ik heb heel veel haartjes op mijn bovenbenen (wel blond weliswaar, maar in de zon zijn ze erg goed te zien). Mijn huis is heel wit en ik heb het idee dat mijn cellulite hierdoor nog meer opvalt en lelijker wordt dan wanneer ik mijn bovenbenen zou ontharen. Kan dit kloppen? Of komt het vooral door mijn witte huid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
457

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, volgens mij valt het meer op als je alle hele kleine donshaartjes zou weghalen. De lichte "waas" van die donshaartjes leiden een beetje af van de bobbeltjes in je huid.
Je zou een licht bruinende bodylotion kunnen gebruiken, zodat het hele witte van je huid ietsje bijgekleurd wordt.
Ook dat helpt een beetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Cellulite valt niet meer op als je bleek bent. Kijk eens goed naar een donkere vrouw, daar zie je het over het algemeen veel beter. Naar mijn mening helpt het wel of niet ontharen niets en maakt het qua zien niets uit. Ik laat het ook gewoon zitten. Er zijn namelijk weinig vrouwen zonder cellulite.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding