Valt mijn cellulite meer op als ik mijn bovenbenen onthaar of juist niet?

Ik heb heel veel haartjes op mijn bovenbenen (wel blond weliswaar, maar in de zon zijn ze erg goed te zien). Mijn huis is heel wit en ik heb het idee dat mijn cellulite hierdoor nog meer opvalt en lelijker wordt dan wanneer ik mijn bovenbenen zou ontharen. Kan dit kloppen? Of komt het vooral door mijn witte huid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja, volgens mij valt het meer op als je alle hele kleine donshaartjes zou weghalen. De lichte "waas" van die donshaartjes leiden een beetje af van de bobbeltjes in je huid.
Je zou een licht bruinende bodylotion kunnen gebruiken, zodat het hele witte van je huid ietsje bijgekleurd wordt.
Ook dat helpt een beetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Cellulite valt niet meer op als je bleek bent. Kijk eens goed naar een donkere vrouw, daar zie je het over het algemeen veel beter. Naar mijn mening helpt het wel of niet ontharen niets en maakt het qua zien niets uit. Ik laat het ook gewoon zitten. Er zijn namelijk weinig vrouwen zonder cellulite.