Wat houdt een kleurenanalyse in ?

Mijn moeder wil voor haar verjaardag graag een kleuren-analyse hebben om uit te vinden wat wel en wat niet bij haar past (oid).
Wat houdt een kleurenanalyse precies in? Hoe bepalen ze wat er bij je past.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je hebt Herfst-zomer-lente en wintertypes.Bij een kleurenanalyse wordt gekeken door middel van gekleurde stalen onder welk type je valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor veel geld gaan ze sjaaltjes bij je om doen en dan kijken ze welke kleur het mooist bij je staat. En dan kom je er achter of je een zomer-, herfst-, winter- of lentetype bent qua kleuren.

Echt de moeite waard...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus eigenlijk kan ik het ook wel bij haar doen?
Zij is geboren in de winter, dus ik noem haar een wintertype en ik kan wel zeggen of een sjaaltje haar qua kleur staat of niet?
Rieneke1
14 jaar geleden
je moeder kan best geboren zijn in de winter, en toch een zomertype zijn c4th.
voor het bepalen van je type kijken ze naar de kleur van de huid, de ogen en het haar.
Zie ook mijn pas gestelde vraag over kleuren en de antwoorden daarvan. Is nisschien ook wel interessant om te weten.

Deze vraag
Veel dingen zeggen wat over jezelf, zegt een kleur die je mooi vind ook wat over een persoon?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wie zegt van niet dan?