Wat te doen bij lelijk geschoren kapsel?

Gisteren ben ik naar de kapper geweest ik zei tegen hem dat hij een figuurtje moest inscheren maar hij begreep het niet helemaal en heeft een heel lelijk figuurtje ingeschoren. Morgen heb ik een belangrijke afspraak , wat kan ik er aan doen zodat het figuurtje in mijn haar er niet teveel uitziet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (11)

Het figuurtje er ook af laten halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaal scheren, je zegt dat de afspraak belangrijk is dus ik denk dat het iets zakelijks is, je kan dus ook geen pet opdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal kaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt beter naar een andere kapper gaan. misschien snapt die het wel. en anders kun je ook nog het figuurtje er af laten halen en als het weer kan opnieuw.

Toegevoegd na 1 minuut:
of een pet, musts ding opdoen, maar dan moet je dat wel elke dag opdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet gelijk alles ervan af laten halen, maar gemillimeterd. Maar wel dat het figuurtje niet duidelijk is. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen helemaal kaal of als dat mogelijk is een ander figuurtje uit het figuurtje scheren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dan zet je een pet op...
dan valt morgen het figuurtje niet zo op..

of anders alles eraf maar, en volgende keer naar een persoon gaan die t wel snapt...

want als die "kapper" het niet snapt...
!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hoed of pet op doen. Dan merkt er niemand wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een pruik?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga met het lelijk geschoren figuurtje naar je afspraak als hij een opmerking geeft over je haar dan zeg je dat je kapper niet echt begreep wat je bedoelde toen hij je haar knipte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaalscheren !! :D
Dan laten groeien,
en tot slot :
Nieuw kapsel nemen.

Succes