waar kan ik dit desigual vestje kopen?

ik ben echt helemaal gek van musicals zoals jullie ook aan mijn gebruikers naam hebben kunnen zien, maar met name van de musical droomvlucht, en laatst zag ik op internet het vestje dat de hoofdrol speelster aan heeftte koop staan maar niet in mijn maat, dus ik vroeg me af waar ik dit vestje nog meer kan kopen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou handig zijn als je je maat er ook bij vermeld.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Zo te zien is deze gebruiker al weer weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad Heer Voldemort,het zal wel niet belangrijk geweest zijn.

Antwoorden (1)

Keiki is gespecialiseerd in mode voor meisjes van 0 tot 8 jaar. De grootste maat die ze verkopen is kindermaat 134. Ze hebben geen damesmaten, dus dat vestje is voor jou niet te koop.
Op zoek gegaan naar een beetje gelijkend model kom ik op de volgende: http://www.otto.nl/product/10021702079/?p=13&ns_source=google&filter.searchcolor=paars|multicolor&ns_mchannel=sea&ns_campaign=damesmode-API&ns_fee=0&s2m_type=3&s2m_campaign=damesmode-API&ns_linkname=API&qc=dames&s2m_channel=406&q=sweatvesten&shop=Shirtjasje&itemId=10020227400&fromPl=yes
Amadea