Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb last van statisch haar in de ochtend, en ik vind het VERSCHRIKKELIJK irritant.. kan ik hier wat aan doen?

Ik maak me haar altijd nat, en dan kam ik mijn haar. Maar als ik dan naar buiten ga (naar school bijv.) dan is het weer statisch. Echt héél erg irritant! Kan ik hier iets aan doen? Ik heb het al best lang.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je je haar nat maakt en kamt, kun je er meteen een leave-inconditioner in doen. Dan wordt je haar niet zo statisch als het opdroogt.

Verder schijnt het te helpen als je een zijden kussensloop om je kussen doet, maar dat is misschien wat prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haarlak op je haarborstel of handen sprayen en daarmee je haar borstelen of met je handen over je haar gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik deed er altijd water mouse haarlak en / of gel in helpt prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Statisch haar wordt veroorzaakt door grote temperatuurwisselingen. Om te voorkomen dat je haar gaat ‘springen’, gebruik je een beetje olie of wax. Ook synthetische kleding maakt je haar ‘elektrisch’
(Lees meer...)
fremar
13 jaar geleden
Je kunt dan gewoon een klein beetje wax opdoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding