Doet een schoonheidsspecialiste ook aan opmaken met make-up?

Volgende week trouwt één van mijn beste vriendinnen.
Hartstikke leuk natuurlijk, en ik moet er op mijn paasbest uitzien ;-)

Maar ik heb een gebroken hand en kan mijzelf dus echt niet opmaken nu en de meeste mensen die ik tot nu toe gevraagd heb die hier bij mij in de buurt wonen die moeten natuurlijk gewoon werken etc. En de andere mensen die heen gaan die wonen allemaal verder weg.

Nu vroeg ik mij dus af of je bijvoorbeeld afspraak hiervoor kunt maken bij bijvoorbeeld een schoonheidsspecialiste of ergens anders? Of doen ze daar niet aan? Iemand anders nog goede tips waar je hiermee terecht kan? Ik kan zelf echt nauwelijks een mascara vast houden nu, dus zelf doen is echt geen optie haha. Hoeveel het kost maakt me niet uit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2K

Het beste antwoord

Ja, dat doen ze. Tenminste, de schoonheidsspecialistes waar ik ben geweest doen het allemaal, vaak even na de behandeling: zal ik ook nog een make-up aanbrengen?
Het beste kan je van te voren even bellen en vragen of ze het doen en of ze tijd voor je hebben 's ochtends. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het niet doen.

Als ze het niet doen kan je altijd een kapper bellen, die doen het vaak ook. Ik ben bij veel kappers geweest waar ze altijd een visagiste hebben werken, die doet ook de make-up van de bruid vaak, zodat ze het complete pakket kunnen aanbieden.
Als je dus je haar ook nog moet laten doen omdat je er tóch op je paasbest uit moet zien kan je dus ook de kapper even vragen, dan hoef je niet de hele stad door.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat slim, bij de kapper :-) Ik wist dat helemaal niet joh, dat die dat ook deden haha. Dacht dat die alleen voor je haren waren. Bedankt voor je antwoord. Ik ga een rondje bellen :-) Ik weet nu dankzij jou dat het geen rare vraag is om aan hun te stellen of ze dat doen haha. Ik ben zelf normaal ook niet echt van de make-up, beetje mascara, potloodje en klaar, dus ik ben ook nooit bij schoonheidsspecialiste geweest, dus ik had geen idee wat die precies doen O:-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk geeft ze je een primer (die zorgt dat de make-up de hele dag blijft zitten) en een poedertje (zodat je niet glimt op de foto's) en voor de rest alles wat je wel en niet wilt ;)
Bij mij heeft ze voor de bruiloft nog even mijn wenkbrauwen geharst, dan blijft de make-up beter en mooier zitten. Maar dat is natuurlijk geen noodzaak :) Niet elke kapper doet het hoor, maar het is voor hen een prettige bijverdienste, ze krijgen natuurlijk vaak mensen die hun haar opgestoken willen hebben voor een bijzondere gelegenheid, dat ze dan ook een goede make-up aanbieden werft klanten :) Succes met bellen met je gebroken hand!