Wat kan ik het beste doen?

Ik heb nogal een gevoelige huid als ik mijn benen scheer gaat het nogal prikken enzo is ontharings crème een goed idee? hoe kan ik het beste scheren en mijn benen verzorgen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ontharingscrème is wel erg agressief dus zal je huid ook flink irriteren.
Scheer op een warme, soepele, vochtige huid (dus als je al eventjes onder de warme douche hebt gestaan) met een goede scheergel. Scheergels zijn er speciaal voor de gevoelige huid.
Er zijn ook scheermesjes met een zacht stukje erop die crème afgeeft tijdens het scheren.
En erna insmeren met een bodylotion zonder alcohol, mocht het toch irriteren kan je op die plek een dun laagje uiercreme aanbrengen om het te herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is ook ontharingsmiddel spray te koop deze is mild...
Daarna je benen met nivea of een andere niet met parfum crème insmeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheer je benen onder water en smeer pas lotion op na een paar uurtjes of pas de dag erna. Wat soms ook helpt is zwitsal body lotion dat niet geparfumeerd is. Want dat parfum en alcohol zorgt ervoor dat het prikt net zoals bij deo onder je oksels als je het net hebt geschoren EN een kleine aanrader scheer je benen ook niet wanneer je kippenvel hebt.