Hoe krijg je blijvende volume in je haar bij heel dun en stijl haar?

Toegevoegd na 8 uur:
Behalve permanent.. Sorry.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
12.9K

Het beste antwoord

Ik heb sinds kort de volume shampoo van head and shoulders, deze werkt echt perfect. (ja, is ook tegen roos). Enals ie haar droogis kun je door naar voren te buigen en je haar tr laten hangen en dan haarlak bij de haaraanzet spuiten, even ondersteboven blijven hangen. Daar krijg Ik altijd veel volume van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

In blijvende vorm: alleen door een permanent.
En dat is dan semi-blijvend, het groeit na verloop van tijd weer uit en dan moet je het weer opnieuw laten zetten.
Momenteel zijn permanentjes niet zo in de mode. Maar dat komt vooral doordat veel mensen er een poedel-pluishaar associatie bij hebben. Er hoeven echter niet perse van die kleine krulletjes gezet te worden, het kan ook wat grover zijn en veel moderne permanenten beschadigen het haar niet al te erg.
Nadelen zijn wel dat je haar er altijd wel wat schade van oploopt, er worden chemische middelen gebruikt en het is vrij duur. De kapper kan je er meer over vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik heb erg dun haar met iets slag erin. Maar permanent helpt bij mij prima!! Als je wat grovere permanent zet en verder je haar verzorgt met krullencrème (van bijv. nivea of andrelon) gaat je haar niet pluizen en ziet het er nog leuk uit ook! Het enige nadeel is dat het best duur is en slecht voor je haar.. Ik zet daarom ong eens in de 2 jaar permanent. Het scheelt per persoon hoe lang je permanent blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan ook volumeshampoos o.a van Elvive en Garnier Fructis.
Ook ik heb tamelijk dun en steil haar en gebruik dit regelmatig. Het helpt wel iets om een iets vollere bos te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje schuimgel erin doen als het nat is en dan met een diffuser opföhnen. Dan krijg je meer volume. Misschien zelfs wel slag in je haar. Dan eventueel wat haarlak eroverheen en je coupe is klaar. Je kapper kan het misschien een keertje voordoen. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou naar een hele goed kapper gaan. Die kan je haar in een paar lagen knippen. Daardoor lijkt het dikker.

Dan zou ik t natuurlijk laten drogen totdat het nog een klein beetje vochtig is. Dan met je hoofd naar beneden en dan met de fohn nog even erdoorheen. Maar niet de hoogste stand. Integendeel.

Dan voordat je dat doet zou ik vragen om een produkt wat volume geeft. Ik zelf heb geen dun haar, maar gebruik wel een produkt om nog meer te laten glanzen.

Ik denk niet dat ik hier pordukten mag noemen, dus doe ik dat maar niet.

Maar permanent vind ik te schadelijk voor het haar net als kleuren, Met kleuren is het vaak een kort tijdje mooi en dan zie ik dat het helemaal niet meer mooi glanst bij andere .

Dus ik ben niet zo voor die chemische stoffen voor het haar.

Dofa

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik zie hieronder dat je wel mag noemen wat je een goed produkt vind.

Ik gebruik sebastiaan. Maar het is wel duur. Maar je doet heel lang met spul van dat merk want je hebt maar een klein beetje nodig gelijk een klein dubbeltje. Ik vind het hardstikke fijn spul.
Ik neem aan dat ze ook fijn spul hebben voor dun haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik van Andrelon de créme uit het pompflesje voor beschadigd haar.
Ik heb ook dun en steil haar maar kan ook geen permanent hebben.
Dat spul werkt bij mij goed.
Je hebt ze ook voor perfecte krul en nog wat andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste geen conditioner gebruiken, en als je het gaat gebruiken gewoon aan de punten en goed spoelen. Gebruik shampoo die zorgt voor volume in je haar, bijvoorbeeld L’oréal Paris Volume Non-stop.
Of Andrélon gewichtsloze volume crème
Maak een staart midden op je hoofd en ga slapen volgende ochtend uitdoen als het droog. altijd ondersteboven fohnen.
Nog ja kunt ge steunpermanent doen en je haren in laagjes laten knippen ook met
highlights kun je je haren voller laten lijken.
succes ;)