Waar vind ik inspiratie om de korte haartjes van mijn dochter 1 jaar) te stijlen?

Iets van een website met foto's of stappenplan

Toegevoegd na 23 uur:
Bedankt voor het laatste antwoord. Het gaat mij inderdaad om het bedenken van iets leuks voor het haar van mijn dochter. Ze heeft een wat langwerpig gezicht en de lengte vh haar is nu net genoeg om er staartjes in te maken, een haarband in te doen of speldjes te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Bedoel je hoe je het leuk kunt 'stylen' met speldjes bijvoorbeeld? Of 'stylen': de krul eruit halen?

Als je iets met speldjes wil doen: kijk eens op sites die baby/kinderkleding verkopen. Hier hebben ze meestal ook wel wat met de haartjes gedaan, misschien kan je daar ideeën opdoen. Of bijvoorbeeld in baby tijdschriften.