Hoeveel tijd moet er zitten tussen 2 haarkleuringen

Ik heb net mijn haar geprobeerd te kleuren met goedkoop spul van de action. Normaal gaat dat perfect en had ik altijd een goed resultaat.
Nou heb ik dus net weer 3 kwartier met die rommel op mijn hoofd gezeten en nu is mijn haar dus net zo grijs als voor de behandeling.
Kan ik morgen meteen weer een poging wagen of is dat te slecht voor het haar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
51.7K

Het beste antwoord

Normaal zou het tussen de 4 en 6 weken goed kunnen,ik denk dat er iets anders is misgegaan en dat het een kleurspoeling was wat je heb gebruikt en dit dekt geen grijs haar.Dit moet met een haarverf gebeuren en ik zou hier niet teveel op besparen en toch een goed merk nemen,maar wel goed de gebruiksaanwijzing doorlezen en ook niet langer laten inwerken als staat beschreven.Als je haar erg grijs en je wil een roodtint zou ik een natuurkleur nemen met een andere kleur naar wens erdoor half half is het beste.
Verder een goede shampoo met een conditioner nemen.En als je gezond en stevig haar heb mag het best de volgende dag al,als je haar 24 gerust heeft maakt het niet uit voor een keer.Maar doe het niet te vaak.Ik hoop dat je hier wat aan heb
Succes en groetjes van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, ik zou niet morgen weer gaan kleuren. Het is beter om een paar weken te wachten. Tussen 2 kleuringen moet ca. 6 weken zitten. Kleuren is toch al niet heel goed voor je haar, dus doe het zeker niet zo snel achter elkaar.
Koop volgende keer wel een goed merk als je het zelf wil doen.
Ikzelf doe het met Guhl. Gaat altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja waarom niet? Maar dan zou erna wel een haarmasker gebruiken voor het droge effect. Grijs/ wit haar dekt niet met goedkope spul oke op donkere tinten wel maar niet voor lichtere tinten.
Raad je toch bij een kapper te laten doen.
succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed voor je haar is het niet om het direct weer te gaan kleuren...

maar

Dat ligt er maar helemaal aan wat voor haar je hebt, heb jij haar dat altijd al veel heeft kunnen hebben zonder echt beschadigingen op te lopen, of moet jij voorzichtig zijn met je haar. Daar zit een groot verschil tussen.

Ik heb haar wat je gerust vaak kan kleuren, fohnen, stijlen en dergelijke zonder dat mijn haar sterkte, dikte of sneller dood gaat. (sta ik altijd weer van te kijken) dus in mijn geval zou het kunnen om het nog een keer te kleuren.

Is dit echter bij jou niet het geval, dan zou ik voor de zekerheid toch even wachten en de volgende keer (4 weken verder ongeveer) voor een wat beter merk kiezen of naar je kapper gaan.