Waarom is er aan inlegkruisjes vitamine E toegevoegd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Libresse Fresh & Vitamin E Normal inlegkruisjes

Voel je schoon en fris op elk moment met Libresse Fresh & Vitamin E Normal. De toplaag bevat Vitamine E extract. Vitamine E staat bekend om zijn huidverzorgende werking en helpt huidirritatie te voorkomen. Daarnaast is de speciale kern extra absorberend én voorzien van odour control. Hierdoor neemt het inlegkruisje vocht en geurtjes snel op en zorgt voor een droog en comfortabel gevoel. Libresse Fresh & Vitamin E Normal inlegkruisjes zijn erg geschikt voor lichte menstruatie, afscheiding en licht urineverlies. Bovendien hebben de Libresse Fresh & Vitamin E Normal inlegkruisjes een ademende onderzijde, voor dagelijks - zorgeloos - gebruik.

Persoonlijk vind ik dat het gewoon een verkoop stunt is waar heel veel mensen voor vallen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Vitamine E staat bekend om zijn huidverzorgende werking en helpt huidirritatie te voorkomen. Daarom dus, korter gezegt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, inderdaad, wat een stunt. Als je normaal geen creme met vitamine E op je geslachtsdelen zou smeren (en dat zou ik ook niet aanraden) is er geen enkele reden waarom je er wel inlegkruisjes mee zou doordrenken. Sterker nog, het is af te raden om dagelijks inlegkruisjes te gebruiken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies :)
Kimath
13 jaar geleden
Dit kende ik nog niet, maar wat een onzin :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen kopen het er toch echt wel om.. als je daar gevoelig voor bent.. maar het is stom en het is bedrieglijk.

Andere antwoorden (1)

Het zijn gewoon verkoootruucjes. Je hebt er niks aan. Dus het is toegevoegd om mensen voor dat product te laten kiezen. Klinkt misschien stom, maar het is wel zo.