Welke haarstijl heeft Kat von D (hoe noem je die)?

Ik vind die zo mooi en je kan er veel leuke dingen mee doen (mooie staart appart knot etc.) ik kan er alleen geen foto bij zetten (kan denk ik niet met iPod touch) dus weet iemand hoe je die haarstijl noemt??

Toegevoegd na 3 minuten:
http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Kat-Von-D-la-ink-15.jpg toch wel ongeveer
http://julietevee.files.wordpress.com/2009/07/kat-von-d-makeup-line.jpg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had beter moeten weten dan op een vrouwen /kapsel vraag een antwoord te geven ........
dat heet domme blonde doos kapsel ......... sorry zal het nooit meer doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op zich is de site waarnaar je verwijst zo gek nog niet..
de haarstijl heet naar mijn interpretatie
een gefragmenteerd, shaggie kapsel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat ze het gewoon in laagjes geeft laten knippen, en dat ze er zelf een draai aan geeft. op de eerste foto zie je dat haar voorplukjes recht zijn, en de rest van haar haar is krullend. dit heeft ze natuurlijk laten doen (dit kun je ook zelf doen) haar haar is van zichzelf denk recht. ze heeft er een paar keer extentions in laten zetten, daardoor zie je bi de ene foto heeel krullend en bij de andere foto heel recht haar.

Toegevoegd na 59 seconden:
oh en op de tweede foto is het zeker weten geföhnd!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja!