Ik heb heb vrij kleine borsten (cup A) wat voor een bikini past daar het beste bij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Antwoorden (10)

een push up bikini. zo'n bikini maakt dat je borsten iets groter lijken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
In ieder geval geen bandeau bikini!! Bij grote borsten blijft er al niks over met die dingen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een min? Van mij een compensatie plusje. Wat mij betreft is het waar, een bandeau verkleint de boel optisch.
Een triangelbikini ziet er supergoed uit bij een kleinere cupmaat. Je vindt ze in iedere lingerie-of sportwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bovenstukje met zachte gevoerde cups, en een broekje met heupaccent (en eventueel korte pijpjes). Door bijvoorbeeld een strik of asymmetrische lijn op de heupen leidt je de aandacht af van de bovenkant.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Deze heb ik gevonden door "losse" onderdelen die van C&A mix & match bij Wehkamp te bestellen zijn te combineren.
Waarom word ik voor mijn antwoord gestraft met twee negatieve duimen? Llot bevestigt zelfs dat het een goed idee is.....
Inderdaad met voorgevormde cups, bij livera verkopen ze mooie.
Let ook op prints, drukke prints vergroten. Bijvoorbeeld bloemetjesprint, stippels, ruitjes, etc. werkt beter bij een kleine cupmaat dan een egale kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mooiste is een bonte triangle bikini, een gevoerde kan ook maar die cups blijven zo lang nat na het zwemmen en dat vind ik persoonlijk erg vervelend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Triangelbikini kan leuk zijn en kijk sowieso gewoon bij de A cups die aangeboden worden en pas eens iets aan en beoordeel dan zelf het resultaat.
Je weet dat de mannequins op de catwalk ook weinig boezem hebben, wel zij dragen vaak een triangelmodel= twee driehoeken en dan een koordje erdoor als sluiting.

Laat je niet misleiden door al die 'gevulde' cups, dat is wat oubollig...de tijd dat een meisje/vrouw dikke borsen 'moet' hebben is al lang voorbi.
H&M bijvoorbeeld heeft deze zomer leuke modelletjes gewoon in de maten 34 of 36, dus daar moet je zeker je goesting in vinden.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een push up bikini met vulling en dan hebben sommige ook van die plooitjes beginnend aan de onderrand van de cup, die moet je hebben, dat zijn er meestal met een wat hardere stof dus niet die gladdere.
Ik heb ook zo een paar en ik moet zeggen dat mijn borsten ineens mega groot lijken, beetje te zelfs maar als je dat mooi vindt, wens ik je succes bij het zoeken!

Toegevoegd na 5 minuten:
ps die bikini waar ik het over heb is er een met een printje en heb het idee dat dat het mooist is voor eventuele camouflage van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf heb ik ook cup a en ik draag een tankini misschien een idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad een push-up is ideaal om je borsten wat groter te laten lijken en toch natuurlijk eruit te laten zien.
Vooral bij Wehkamp zijn er wel leuke. Misschien heb je iets aan het linkje waar er meerdere staan?