hoe zorg je ervoor dat krultang krullen langer blijven zitten?

ik heb best lang haar. ik gebruik wel haarlak en kun je nog iets anders doen (om die krullen langer te laten zitten)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Het beste antwoord

ik weet niet wanneer jij haarspray gebruikt, maar als je eerst een haarlok inspuit met haarspray en dan krult blijft de krul ook beter zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de tip ;)

Andere antwoorden (7)

zou ipv haarlak speciale krul-gel erin smeren.
gel houdt m.i. beter. succes met de krullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en die koop je neem ik aan gewoon bij de kruitvat/etos ?
en wat betekent: m.i. , ik ben niet zo goed met afkortingen :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, koop je bij etos/kruidvat/da-drogist
m.i. is mijns inziens
en ipv in plaats van zelf gebruikte ik altijd iets van Wella, for curly hair.
je zou eerst versteviger in je haar kunnen doen.
je hebt ook verstevigers die je haarkleur meteen een oppepper geven.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is een goed merk?
Rieneke1
13 jaar geleden
geen idee, ik gebruikte het heel veel in de jaren '80 :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja toen leefde ik nog niet:P
Eerst hittebestendige mouse erin, met de krultang erdoorheen en daarna haarspray.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel lang geleden werden papillotten ingezet met suikerwater. Dat bleef héél goed en lang zitten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe ruikt dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker heel zoet xD
bedankt voor je antwoord :)
Rieneke1
13 jaar geleden
dat ruikt nergens naar, is gewoon neutraal.
of je moet vanillesuiker nemen ;) maar suikerwater en krultang lijkt me geen goede combi.
met papillotten werkt idd prima.
ook bier werd wel gebruikt.
Lang haar kan soms tezwaar zijn maar oke misschien helpt dit wassen een NIET verzwarende crème beh btj as drogen veel sterke versteviger drogen En dan dunne plukjes lak vr dat je de passé in de krul tang draai evt als een spiraal tang dicht en evt weer wat lak spuiten wachten dan heel voorzichtig tang eruit moet afkoelen in krul vorm niet kammen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf krul het bijna altijd met de krultang is makkelijk he neemt een kwartier van mijn tijd en houd bijna 3dagen zonder lak! heb zo'n speciale krultang ge moet ze gewoon draaien en die punten gaan zelf derin ;) en ja mijn haren zijn in laagjes geknipt HALFLANG. te lang haren zakken de krullen! eventueel een mousse gebruiken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je aan om als je de krul hebt gemaakt deze met een schuifspeldje vast te zetten. Daarna haarlak erin en wachten tot hij afgekoeld is. Dit doe je met alle lokken. Hoe langer je de schuifspeldjes laat zitten hoe langer de krul blijft zitten. En sowieso Altijd een hitte beschermende spray of serum gebruiken.