kleding winkels voor jongeren van 18 jaar

ik ben om zoek naar leuke en betaalbaar kleding winkels centrum van Utrecht ik woon zelf in boeren drop waar ze een kleding hebben winkelen dat is het dus wil wat anders wie heeft er wat tips
groeten
harm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Antwoorden (4)

De Bijenkorf en de h&m zijn voorbeelden van leuke kledingwinkels in Utrecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
America today, men at work. Zyn wel iets duurdere winkels, maar zeker goede prijs-kwaliteit verhouding(;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop zelf graag kleding bij zaken van S. Oliver en Tom Tailor. Zijn aan de dure kant en je moet er van houden. Als je een beetje op je beurs wil letten is H&M een hele veelzijdige winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coolcat, erg leuke winkel voor jongeren.