wie kent een leuk computerprogramma waar je een foto kan gebruiken om verschillende kapsels te maken/zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Deze is leuk. Kan je verschillende versies van jezelf maken qua kapsel en make-up en die ook opslaan.

http://www.taaz.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Www.kapsels.nl kan het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens Look of Love, daar kun je jezelf een metamorfose geven met kapsels van celebrities:
www.rtl.nl/liefde/lookoflove
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.taaz.com en als je highlights erin wilt zetten kan dat ook, maar dan via; www.picnik.com