Als je je schaamhaar een beetje hebt gescheerd, hoelang duurt het dan tot de jeuk over is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeuk is leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeuk is geen meuk ;)

Het beste antwoord

Bpijf scheren heb je straks helemaal geen last meer van. Nu zal je er maximaal 3 dagen last van krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;)

Andere antwoorden (5)

De tweede dag jeuk het, maar vanaf dag drie is de jeuk weg.

Het is geschoren ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je er niet aan gaat krabbel, het goed schoon houd, en een zachte onderbroek draagt, zal het zeker na 4 dgn stoppen met jeuekn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als ik nou alles scheer?
1 tot 3 dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als ik nou heel mijn schaamhaar scheer ? Hoe vaak moet ik het dan bijhouden?
En als je je daarna blijft scheren daar jeukt het nooit meer. Bij niet iig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als ik nou heel mijn schaamhaar scheer ? Hoe vaak moet ik het dan bijhouden?
ja, het zal vanaf ongeveer de tweede tot de vierde dag jeuken. En hoe meer je krabbelt, hoe meer het gaat jeuken en er bultjes verschijnen.
Wat bij mij tegen de jeuk hielp, was mijn gezichtscreme voor de nacht op de geschoren huid smeren.
Als je regelmatig scheert, wordt de jeuk in ieder geval minder.