Goedkope definitieve ontharing

Ik wil heel graag definitieve ontharing lAten doen. Ik wil weten welke soorten er zyn en wat het goedkoopste is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoo srry ik wou een vraag intypen bij vraag sorry

Antwoorden (3)

Je kunt je niet definitief laten ontharen. Haren groeien op den duur altijd weer terug. Ze blijven wel voor langere tijd weg maar je zult de behandeling altijd na een tijd weer moeten herhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel schoonheidsinstituten beweren dat ze met laseren definitief kunnen ontharen. Ik heb dat uitgeprobeerd op mijn kin (daar groeien wat haren die ik daar liever niet heb). Het heeft niet geholpen, na een paar maanden groeiden ze weer net zo vrolijk als tevoren maar was mijn portemonnee wel een stuk platter, dat dan wel weer.
Je kunt elektrisch laten epileren waardoor de haren langer wegblijven. Maar ook dat is niet definitief.
Verder bestaat er nog een lichtflitsmethode, maar wat daar precies het succes van is, weet ik niet. Op papier is het allemaal prachtig, in de praktijk valt het volgens mij nogal tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laseren is het beste. Bij veel verzekeringen krijg je zelfs een gedeelte vergoed. Daarnaast moet je laseren altijd bijhouden. Als je klaar bent met je behandelingen ik noem bijv. 10 keer moet je na 6 maanden weer terug voor een onderhoud en na 6 maanden weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haren op gezicht worden in sommige verzekeringspakketten vergoed. Zowel laser als electrisch ontharen. Raadpleeg Huisarts en verzekering.
Philips lumea apparaat: grote investering, maar het is nagenoeg definitief en je kunt em lange tijd gebruiken. Check de website.