Waar kun je één oorbel kopen?

Kuise meisjes vind ik erg leuk, maar ze zijn zo duur. Heeft iemand andere suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Je draagt de oorringen per één stuk, iets wat een grote trend begint te worden. Gigi en Marly maken deze geweldige oorbellen in hun spaarzame vrije uurtjes en tussen de opnames door. Van elk ontwerp maken ze slechts enkele stuks, dus je hebt een vrij unieke oorbel.

http://glamour.blog.nl/fashion/2011/01/08/gigi-en-marly-kuise-meisjes

Ik geloof er niets van dat ze die met hun tweetjes zelf maken.
Maar als GTST actrice heb je al snel naam, met je dure merk oorbel.

Hier zijn dit soort oorbellen ook te koop,
voor redelijke prijzen

http://www.lookinggoodtoday.com/sieraden/oorbellen/bloem-oorbellen?gclid=CIm1mI3G3qcCFUOFDgod8jQi-A

Naar het idee van kuisje meisjes:
http://kopen.marktplaats.nl/ps/sieraden-en-tassen/oorbellen/c19.html?q=kuise%20meisjes

Toegevoegd na 3 minuten:
De prijzen op hun site zijn dus per stuk, zonder verzendkosten.
Een paar spulletjes van de Wibra: oorbellen, bloemen, bedeltjes.
En je bent klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik vind ze ook heel leuk! Je kan ze zelf maken. Een oorring een bloem eraan en dan een hangertje vam een ketting eraan en dan op die bloem diamantjes plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er zelf ook een van de site kuisemeisjes.nl, maar daar zijn ze inderdaad erg duur.. Alleen je hebt ze tegenwoordig ook op de markt hoorde ik van iemand.. En heel veel mensen maken ze ook zelf vraag anders in je omgeving of je iemand kent die dat doet. Anders misschien op marktplaats ofzo? Misschien is daar iemand die er heel veel heeft ingekocht en daarna weer verkoopt? Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de girlzz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een besteld op http://www.bubblies.nl
Ik heb er 7,95 voor betaald hij werd gratis verstuurd en ik had hem de volgende dag in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een besteld via www.koningkado.nl voor 9,95. Had hem binnen 1 dag in huis en ziet er supergoed uit!