wat vinden jullie van de maybelline mineral powder foundation?

Ik wil die foundation graag kopen maar ik weet niet of hij goed is. En weet iemand ook de prijs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Dat soort foundations moeten altijd een beetje bij je huid passen.
Niet alleen qua kleur, maar ook hoe het voelt.

In een parfumeriewinkel, of Kruidvat, of Etos,
kun je altijd een beetje proberen.
En daar zie je dan ook de prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die foundations van maybelline loreal al dat soort merken van de kruidvat etos etc.Ik vindt het zelf niks om op te doen het beste is voor een foundation dat je bij douglas gaat kijken of ici paris.De verkoopsters geven je dan ook advies.En maken je er ook mee op om te kijken wat jij mooi vindt.Dior heb goeie foundation en chanel.