Hoe kun je je lichaam verwennen, behalve voetenbadje en je gezicht te stomen?

b.v. door een voetenbadje/je gezicht te stomen, een handdoek onder de hete kraan en dan in een u vorm op je gezicht leggen.

Zijn er nog andere dingen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lekkere massage doet het altijd goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sport en seks zijn geweldig voor je lichaam.

Antwoorden (7)

Heerlijke hotstone massage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goeie scrub gebruiken vind ik zelf ook heerlijk. Eerst douchen, dan helemaal scrubben en alles afspoelen, en daarna een lekkere crème op smeren.
Kimath
12 jaar geleden
een gezichtsmasker, bijv. algemasker, kleimasker, of zuurstofmasker, of ga eens naar een beautysalon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een dagje sauna. goed voor lichaam en geest.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Gezichtsmaskertje, haarmasker, ontspannende badolie, parfum, sauna, bezoekje aan de kapper, bodylotion, manicure, pedicure, massage, etc. etc. etc.:)
Enjoy;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik zelf heerlijk vind is een massage. Echt een verwennerij. Google eens op massage en je woonplaats. Er zijn zat 1manszaakjes die thuis masseren. Je kan natuurlijk ook naar een beautysalon gaan alleen daar betaal je aardig wat voor. Ik betaal nu voor 1 uur massage 40 euro.

1 of 2 keer per jaar gaan we naar nijmegen sanidome. Heerlijk verschillende baden met ontspannende geurtjes. Daarbij kan je lekker gemasseerd worden en een verblijf in het hotel is zeker aan te raden. Lekker in je badjas naar het zwembad en naar je hotelkamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de badrand lekker scrubben, daarna bad vol laten lopen en lekker met een geurige olie in bad gaan , haarmasker. gezichtsmasker..
dan met een goed boek op de bank of in bed en een rustig muziekje op...