Hoe word je snel bruin in de zon?

Ik wil deze zomer lekker bruin zijn en daarom vraag ik wat tips om bruin te worden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
21.3K

Antwoorden (13)

bij mij is de combinatie van water en zon altijd het beste.
wel goed insmeren natuurlijk want anders word je alleen maar rood,

een lekkere strandwandeling maken dan werkt de wind ook wel wat mee, en dan word je ook mooier bruin dan als je alleen maar ligt te zonnen,
13 jaar geleden
Door zonnebrand te gebruiken met een lage factor. Maar dan moet je niet te lang in de zon liggen want dan verbrandt je huid. Ik zou zeggen gebruik factor 20, dat is niet zo heel laag maar dat beschermt je huid wel goed.

Blijf vooral niet te lang onder de zon liggen want dan maak je kans op huidkanker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker opbouwen. Nu al een uurtje lekker buiten zijn of wat zonnen, ingesmeerd natuurlijk.
En buiten in de tuin bezig zijn, wandelen met je hond, fietsen: dat is ook prima. Wind en zon en beweging is een mooi trio om gezond te kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door bij of op het water te verblijven.
Doel: Dubbele werking op je huid door reflectie van de zon op het wateroppervlak.
Ook in de wind word je sneller bruin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik smeer altijd met olie, lage factor.. Alleeb zit hier wel een risico aan.. Ala je een lichte of niet reeds februinde huid hebt is dit al geen goede optie. Als je een getinte (net als ik) of een reeds gebruinde huid hebt zou dit een goede optie voor je kúnnen zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga je een hele slechte tip geven. Ik bereid me vast voor op alle minnen.

In de jaren 80 smeerden wij ons in met uierzalf. Daar word je poepiebruin van. Het maakt je huid soepel en glanzend.

Maar nu zou ik zeggen: langzaam opbouwen met telkens een factor lager... Begin met 30 en eindig met 8 ofzo.
Maar door te smeren en een aftersun te gebruiken blijf je wel langer en mooier bruin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorjaarszon is een goed begin.
Het beste is gewoon door buiten te zijn,en te blijven bewegen.
Hetzij werken,wandelen of fietsen.
En 10 minuten of een kwartiertje effe lekker in de zon zitten kan helemaal geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de goedkoopste middelen om sneller bruin te worden is wijnazijn. De huid wordt in de schaduw ingesmeerd en mag pas weer aan het zonlicht blootgesteld worden als hij volkomen droog is. Het werkt echt heel goed, ik ben nog nooit zo snel bruin geworden ook al heb ik een heel lichte huid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O jouw antwoord is nog fouter dan het mijne met de uierzalf.
Maar ik ga het wel proberen met azijn! dank je voor de tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het werkt wel héél goed om snel bruin te worden;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet dat echt wijnAzijn zijn? Of een gewone azijn ook goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet wijnazijn zijn.
Annswers
13 jaar geleden
waar koop je wijnazijn? en hoe doe je dat op je huid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wijnazijn koop je bij een supermarkt verkrijgbaar in rood en wit de kleur doet er niet toe, je smeert je huid in met een wattenschijfje met wat wijnazijn erin.
Annswers
13 jaar geleden
Kan dat ook met de zonnebank en ruik je dan niet heel erg naar wijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het ook onder een zonnebank gebruikt mag worden weet ik helaas niet, wijnazijn ruik je wel, maar wil je bruin worden dan moet je er ook wel iets voor over hebben. Daarna lekker onder de douche;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En is het dan ook zo dat als je een stukje mist met insmeren, je daar beduidend witter bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als je een gedeelte van je huid niet insmeert met wijnazijn dan zul je dat wel goed kunnen zien. Dus alles insmeren om het beste resutaat te krijgen.
Er zijn ook zonnecremes in de handel met iets van wortel er in.
Vettig en weinig bescherming maar werd er altijd goed bruin van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi!

Er zijn een soort vitamine pillen te koop die claimen dat je sneller bruin wordt wanneer je ze inneemt. Het merk heet Inneov, het is ontwikkeld door L'Oreal ism Nestlé. Zelf heb ik het nog nooit gebruikt, maar je zou het eens kunnen proberen. Het zijn immers bekende merken!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
regelmatig wortels eten. of elke morgen wortelsap drinken. In wortels zitten vitamine b2. die activeert de pigment korrels. in je lichaam. (niet te veel eten. want dan word je oranje XD )

verder zou ik daarnaast regelmatig dingen in de buitenlucht doen. zeker nu in het voorjaar. fietsen, in tuinwerken, ramen lappen voetballen, noem maar op.
zoveel mogelijk voorjaarszon pakken dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb net worteltjesolie met amandelolie besteld.
dit schijnt ook heel snel te werken omdat er wortel in zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je regelmatig wortels eet wordt je sneller bruin.
Het beste is om even te zwemmen en je dan lekker bakken in de zon en als er ook nog een windje staat gaat het helemaal snel!