Door haarzakjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En porien in de huid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar is specifiek voor zoogdieren. Overal op het lichaam zijn haren, hele kleine en hele lange haren. Als je haren knipt komen ze steeds sneller terug tot een maximum. Hersens moeten warm gehouden worden om goed te kunnen functioneren. Daarom zijn mensen met een kaal hoofd niet slim omdat de hersens een te koude temperatuur hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor degene die in de evolutie geloven;

Dit is mijn idee :
Vroeger hadden wij (apen) overal op
Ons lichaam haar. Dit was er vooral om
Ons warm te houden (stil staande lucht) maar na verloop van tijd begon men kleren te dragen, waardoor het haar overbodig werd. Alleen hebben we nu nog haar op sommige plekken, waaronder hoofd. Waarom precies die plekken? Waarschijnlijk zal als wij allemaal hoedjes gaan dragen, dat na verloop van tijd ( veel tijd) het haar ook op ons hoofd verdwijnt.

Maar de vraag hoe dat het kan: doordat er dode cellen worden gerecycled tot haar en nagels, en zo zou je ook kunnen vragen waarom dat we 5 vingers hebben en geen 6..

OMDAT HET KAN!
Groetjes