Weet er iemand n site waar je veel nail art voorbeelden heb?

Liever geen filmpjes, heb liever plaatjes dan kan ik het wel zien:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Ja hoor die is er, kijk maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op youtube staan ook heel veel mensen die daar alleen een 'slide' laten zien van foto's, waardoor je goed kan zien hoe het eruit ziet. Filmpjes vind ik hierbij zelf ook vervelend haha :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee!

Ik kijk vaak op verschillende:

www.nailartgallery.com.com

&
www.libertynaildesign.com

Je zou ook als deze sites niet goed zijn kunnen googlen op nail art gallery
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit youtube kanaal(zie bron) staan een heleboel leuke en ook makkelijke voorbeelden op.
Er zijn ook filmpjes waar ze uitleggen hoe je de "echte" materialen kunt vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, dankjewel! Die zijn wel echt gaaf! Thanx
Dit is ook een leuke site: http://daily-nail.blogspot.com/
(Bijna) elke dag word er nieuwe nailart geplaatst.
Het was eerst een project om een jaar lang elke dag een andere nailart te doen. Het jaar is nu voorbij, maar ze houd haar blog nog wel regelmatig bij.
Kimath
13 jaar geleden
Google nail art tada duizende plaatjes