hoelang duurt het voor dat gaatjes dichtgroeien?

ik heb mijn gaatjes nu 3maanden. ik ben het zat om de hele tijd maar met oorbellen in te lopen. hoelang duurt het voor dat gaatjes dichtgroeien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
62.7K

Antwoorden (4)

Nou als je af en toen oorbellen in doet groeien ze nooit dicht, ik draag al een half jaar geen oorbellen meer en ze zijn nog gewoon open. Maar je hebt ze net dus wel om de paar weken oorbellen in doen lijkt me verstandig tot je ze wat langer hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maximaal 5 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hele eerste jaar kunnen de gaatjes dichtgroeien. Daarom moet je minstens een jaar lang de gaatjes regelmatig gevuld hebben met een oorbel. Na dat jaar ben je af van die plicht.
Amadea
12 jaar geleden
Dat verschilt per persoon, ik heb nu bijna anderhalf jaar heen oorbellen gedragen, en laatst probeerde ik het weer eens. 1 gaatje was nog open , bij de andere moest ik veel kracht zetten, dit was dicht aan het gaan.
Bronnen: