Wat kun je als vrouw boven de 50 echt niet meer dragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit gehoord van een GILF?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gilf ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé, ik mis lampje met zijn kratjes bier :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je man van 100 kg.

Het beste antwoord

Laat zien wie je bent.
Laat zien wat je bent.
Laat zien welke kleren je zelf mooi vind.
Laat zien wat jouw smaak is.
Laat zien dat jij bepaalt wat je mooi vindt.
Laat zien dat je lef hebt.
Laat zien dat jij niet achter de kudde aanholt.
Maar doe het wel met smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel goed +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je verdient een knuffel van alle vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe ik mee +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg een kleur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
staat je ook nog, al ben je 50+ ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha , sorry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
komt omdat je zo wijs ben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zijn er toch een pestkoppen.
Daar doe ik graag aan mee omdat ik 67 ben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ eddijst, Had je me mooi te pakken, met je 48.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
niets aan toe te voegen

Andere antwoorden (18)

korte shirtjes, te strakke spijkerbroeken, sportschoenen buiten de sportschool
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er maar net aan hoe die vrouw van 50 eruit ziet. Ze hoeft van mij echt niet in een mantelpakje of beige bandplooibroek rond te lopen.

Aantrekken wat je prettig vindt en waar je je goed bij voelt, is mijn motto. En dat geldt ook als je 80 bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is dat !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigenheid, vrijheid, blijheid...
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig om zoveel bijval te zien van mensen die het ermee eens zijn dat je ten alle tijde jezelf mag zijn en blijven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedzo! +1!
Ha, die Nickellya;

Een rompertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles, wat bij een vrouw onder de 50/40/30 ook écht niet staat ;-))) - er lopen op het moment kleren en schoenen rond die hot en héél onflatteus zijn voor iedere vrouw....
Als je iets mooi vind, of het zit lekker, trek het aan en have fun - of je nou 15 bent of 65 !!!
Maar kijk, hoe dan ook, even van top tot teen in de spiegel, ook van achteren, voor je de deur uitgaat - dat vind ik een beter kriterium dan een getal
(leeftijd is tenslotte niets anders dan dat - een getal....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt aan je figuur, wat je wel of niet "kunt"dragen. Een dame van boven de 50 kan er best nog appetijtelijk uitzien. ;)
Maar ga je niet kleden alsof je nog 20 bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat de minnetjes van de 20ers onder ons zijn?
minirokje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rok met pantykousjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefst niet niets dragen ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste kunnen geen baby meer drage, al zijn er natuurlijk uitzonderingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een legging!

(Geldt m.i. eigenlijk ook voor veel jongere vrouwen...)

Toegevoegd na 55 minuten:
Een legging kan een vrouw heel mooi staan, maar helaas weten velen niet dat ze 'm op een gegeven moment beter in de kast kunnen laten hangen en zegt hun omgeving niets om niet te kwetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben zelf boven de vijftigen begin last te krijgen van de zwaartekracht en al dat losflubberende vel is niet zo prettig om naar te kijken dus te blote of te strakke kleding draag ik niet meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lang grijs haar los dragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liever grijs dan geverfd in dat geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, zegt een dame met een
kort wit koppie :-)
Ik denk, blijft tenslotte een eigen keus en inzicht. Sommingen van 20-30 kunnen ook niet veel dingen aan. Heeft niets met leeftijd te maken, maar met hoe je je voelt, in je vel zit etc.. Is meer iets van, het moet bij elkaar passen, je houding, je stijl, welk beeld je af wilt geven eigenlijk, of je nu 20 ben of 50.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan veel dragen als je maar niet probeert er als een tiener uit te zien; echt walgelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leef je leven zoals jij dat wil, trek aan wat je lekker vind zitten (bloementjesjurken) zijn allang niet meer voor oma,s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een joggingbroeka ls je niet jogt in het openbaar ,maar ja dat geld eigenlijk voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een joggingboerka?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoelde ceigenlijk een joggingbroek als je niet jogt in het openbaar, maar ja dat geld eigenlijk voor iedereen.
maar eeen joggingboerka kan natuurlijk ook niet.
Wat je wel en niet kunt dragen heeft mijns inziens niets met leeftijd te maken, maar met je figuur en je flair.
Ken uzelf dus.

Het enige wat ik persoonlijk echt niet mooi vindt, is een oudere vrouw met heel lang blond haar.
Ik vind dat peroonlijk niet passen.
Maar....uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf weten wat ie doet met z'n uiterlijk hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er nog jong voor je leeftijd uitziet, is lang haar zelfs mooi opgestoken of niet.
Smaken verschillen, maar ja dat is met alles !!
Ik denk dat wat er echt niet meer kan worden gedragen boven de 50 geld voor heel de samenleving! Iedereen moet zich kleden zoals hij of zij zich lekker in voelt. Dat verschilt per smaak zoals het ook per smaak verschilt wat jij liever een ander aan ziet hebben.