Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Op de pakken gel staat meestal 'strenght' als je daarop let weet je of-ie sterk is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die gel in dat paarse doosje (vierkant)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die van taft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Show wax
Duur maar heel sterk
Kleine kost€4
grote€7
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Murrays is de állersterkste gel, daar zet je je haar mee omhoog for sure. Het is alleen wel moeilijk uit je haar te wassen, maar het is echt ongelofelijk spul!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarvoor kan je best terecht bij een moderne kapper of een groothandel in kappersproducten. De producten die ze verkopen in supermarkten beloven vaak veel, maar stellen dan telleur. De gel die ik vroeger kocht in een speciaalzaak was peperduur, maar héél effectief. Helaas is die zaak verhuisd en weet ik de naam niet meer.

Wil je eens écht gek doen met je haar, dan kan je zeep (van een wastablet, geen vloeibare natuurlijk) mengen met héél weinig water, dat aanbrengen op droog haar en het blijft gegarandeerd staan.
Doe dit niet te vaak want het is niet gezond voor je haar !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schwarzkopf styling, paarse vierkante verpakking. Sterkte nummer 6. Kost wat (5 à 6 euro) maar dan heb je ook wat, lang mee te doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Syoss haargel, de zwarte tube met groene letters, en dan de sterkste (ik ben de exacte naam even kwijtmaar wijst zich vanzelf).

Ook staan hier de al genoemde versies van Taft enzo, zijn ook hele sterke gelsoorten/merken, maar lang niet zo lekker ruikend en comfortabel en zacht voor je hoofdhuid als de Syoss. Wast supermakkelijk uit.

Adviesprijs 6 euro voor een vrij grote tube. Verkrijgbaar bij supermarkt en drogisterijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding