Weet iemand hoe je die rode vlekjes in je gezicht wegkrijgt?

Hoi, ik heb onder mijn ogen en rond mijn neus allemaal rode vlekjes ik heb dit al best lang, weet iemand hoe je dat wegkrijgt? x

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Ik had dat ook mijn vriendin heeft bij de tuinen groene leem gehaald dat is een poeder daar doe je een klein beetje water bij en dat meng je met elkaar en dat smeer je dan op je gezicht, laat dit drogen en als het droog is kun je het er met een nat washandje afhalen.

Herhaal dit een paar dagen en je ziet het minder worden en verdwijnen!!!!

Echt top spul!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een moeilijk te beantwoorden vraag aangezien niemand hier de aard van de plekjes kent. Niemand kan ze zien en dus eventueel herkennen. Met deze vraag moet je bij een schoonheidsspecialiste of misschien een arts zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwitsal helpt bij mij :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het kleine adertjes zijn kan een goede schoonheidsspecialist dat voor je doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weet wat Cocealer is kan je dat gebruiken zo niet zal ik het je even uitleggen.

Concealer is net een soort creamig iets kortgezegt een dekking voor puistjes,Rodevlekjes enc nou heb je het ook in verschilde kleuren bruin is bervoorbeeld voor puistjes maar je hebt ook groen das nog al geschikt voor rood heden dus extra goed voor die rode vlekjes.

Bij de kruidvat heb je het Catrice Alround Pallete.

( Een pallete is een soort doosje daar kan oogschaduw in dit geval concealer,Lippenstift enc.)

In dat Catrice Alround Pallete zit ook zo'n kleur maar niet erg veel en als je dan dat vaak gebruikt dan is zo op en vergeet niet savonds eraf de halen want makeup moet je er elke avond afhalen.

als je een grote zuiniger verpakking wilt moet je eens naar

http://www.bybeautygloss.nl/category/homepage/

Gaan daar heb je ook een groene concealer in dat geval geen palletje maar een potje.
Deze Concealer is meer mind groen dan die groene concealer van het Catrice Palette maar ja groen is groen ;).

Groetjess heb je meer hulp nodig stuur me dan maar een berichtjee ;P