Ik wil graag een tattoo; wat moet ik zeggen als ik de tattooshop binnenloop?

Ik weet dus niet echt wat de eerste stap is om een tattoo te krijgen. Mensen van de tattooshop nemen mij ook niet echt serieus, want ik zie er uit als een kindje van 12 (ben 17, wil hem op mijn 18de verjaardag laten zetten.)
Hoe zorg ik er nou voor dat ik serieus overkom en dus niet iemand die er niks van afweet?

"Hoi, ik ben Mike en ik wil graag een tattoo."
"Kom over tien jaar maar terug, jongetje."
Fail.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Zeg dat je jezelf oriënteert op het nemen van een tatoeage voor je 18e verjaardag. Kijk maar eens wat zijn aanbod is qua ontwerpen enzo....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen dat je een tattoo wilt, je identiteitskaart bij de hand houden en het plaatje dat je graag wilt.
Kimath
13 jaar geleden
Neem je je paspoort mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over tien jaar ben ik bijna 28 meneer de tatoeëerder (ID onder zijn neus drukken en niets zeggen)

vervolgens vraag je naar de mogelijkheden :)