Je vinger is een van de pijnlijkste plekken, omdat daar weinig vlees onder zit en je dus erg dicht op het bot zit.
Ik vond het zelf erg meevallen, maar mijn man ging bijna door de grond van de pijn.
Hoeveel pijn het doet verschilt dus per persoon.
(Wij hebben een letter op onze ringvinger laten tatoeëren als trouwring)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee zelf heb k het ook doet geen pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen ervaart pijn anders, mij lijkt het pijn doen ik zou zeggeb probeer het gewoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard verschilt dit per persoon, pijn is relatief, maar je vinger is 1 van de minst pijnlijke plekken...