Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een 'Spa' of kuuroord waar je niet gebruik kan maken van de sauna?

Ik ben op zoek naar een beauty-centre waar je niet persee sauna hoeft te gebruiken maar waar je wel een dag kunt doorbrengen met hot-stone, peelings, massage etc.
Ik kan dit echter nergens vinden, het zijn allemaal arrangementen met sauna bezoek.
Wie o wie weet waar ik moet zijn, liefst dus een hele dag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
866

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan kan je naar ieder kuuroord waar ook een sauna is. Je bent niet verplicht om er gebruik van te maken.
Omdat de exploitatie van een sauna weinig geld kost in vergelijking tot een massage (waar manuren moeten worden berekend) wordt de sauna meestal als eerste genoemd. "de gehele dag onbeperkt gebruik van de sauna" zie je bijna bij ieder kuuroord.

Mijn vrouw gaat regelmatig naar zo'n oord en gaat ook nooit in de sauna, daar houdt ze gewoon niet van. Geen enkel probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad. Bij de meeste is dit zo. Hele dag gebruik van faciliteiten, en massage en dergelijke is extra. Ik zie genoeg mensen daar die de hele dag op een ligstoel relaxen, en niet in de sauna gaan.
Sanadome in nijmegen. Is met badkleding en hebben heul veul baden en kruidendingen. Check hun website anders even...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een paar spa&salon arrangementen die je kan winnen bij Styletoday! Thermen Bussloo heeft bijvoorbeeld keuze uit verschillende beautybehandelingen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding