Wat is de snelste manier om je nagels te laten drogen?

nu is het lekker warm dus zou je zeggen die nagelak droogt wel... nou mooi niet.
wat zijn de beste droog omstandigheden, en als je je ahangen eerst onder de koude kraan doet en dan pas lakt drogen ze dan sneller?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je moet je nagels juist ná het lakken in ijskoud water (met ijsblokjes) dompelen. Zijn ze zo droog!! Eerst even beetje wapperen of blazen en dan dompelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koop sneldrogende nagellak. Je kunt op je nagellak blazen of je handen heen en weer wapperen, bij mij droogt het dan in ieder geval wel sneller. Dat met de kraan heb ik geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om antwoord te geven op je laatste vraag: om je nagels echt lang genoeg koel te laten blijven, zou je ze wel een hele tijd onder de kraan moeten houden. Dan trekt er water in je nagels, wat de kans op snel afbladderen groter maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik kortgeleden (voor het eerst in mijn leven) een profesionele pedicure-beurt had, hadden ze een spuitbus, waar ze m'n voeten mee inspoten tussen de lagen, en het bleef perfekt zitten, wekenlang. Weet alleen niet of dat spul hier ook te krijgen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in principe zouden ze juist sneller moeten drogen als de nagels wat warmer zijn, reactieve bestanddelen reageren dan sneller met elkaar en het oplosmiidel verdampt sneller. Afkoelen lijkt me dus averrechts te werken.