IK heb op internet de Creaclip gevonden. Als bijstandsmoeder wil ik mij kinderen wel verzorgd naar school kunnen laten gaan. Is dit een goed product?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

Hee Harry, liefde is de beste verzorging. Dan heb je Creaclip niet meer nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhhh..
creaclip is een knipinstrument pascal
het ziet er professioneel uit.
het proberen waard.

ook kun je een thuiskapper aan huis laten komen
zodat je iedereen voor een klein tarief kunt laten knippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor stijl haar zou het kunnen werken als het niet zo'n dikke bos is.

bij krullen krijg je het er nooit tussen, en als je het er tussen krijgt blijf je lengte verschil houden als het geknipt is (waar je haar krult blijft het langer na het knippen)

het in lagen knippen zou ik persoonlijk niet doen. het 'bot' knippen wat ze op de foto doen ziet er wel leuk uit, maar als je de clip in de verkeerde hoek houdt heb je een probleem, want dan heb je 2 soorten kapsels door elkaar (laag voor het oor naar boven zal korter zijn dan de rest)

het hoofd is rond, dus in de nek zal je het haar ook weer recht, rond of in een punt moeten knippen waardoor de andere lagen weer niet mooi op elkaar aansluiten.
(kijk maar goed naar het 3e filmpje bij de link)

voor de pony of de achterkant kan het wel handig zijn, maar een pony knipt een kapper ook vaak gratis of voor een paar cent.
ik weet niet wat ditding kost, maar je kan dus duur uit zijn.

dit soort producten worden vaker erg leuk aan de man gebracht, maar in de praktijk werkt het meestal niet zo helaas.....

kijk eens op marktplaats naar een thuis kapper in de buurt. als je met het hele gezin in 1 keer gaat, of wat kan afspreken met een vriendin die ook toevallig moet, ben je eveneens voordelig uit, en heb je zekerheid dat het goed gebeurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even naar het plaatje gekeken EN naar de prijs 30 euro!!!!

Ik ben er van overtuigd dat je dit met één of twee kammen ook kunt doen (voor een fractie van het bedrag) + als je het haar nat maakt en netjes naar beneden laat hangen kun je met enige oefening ook heel netjes recht knippen.

Dus mijn advies: niet je goede geld aan uitgeven.
amigo