Is het handig om via internet schoenen te kopen?

Ik wil dus via internet schoenen kopen maar en zijn een paar problemen.

Ik ben 14 en ben al redelijk gegroeid maar nog niet helemaal uitgegroeid.

Ik zou niet 123 de perfecte maat voor mij weten omdat het verschilt per schoen.

En ik heb redelijk brede voeten dus ik moet toch wel goeie hebben.

Maar als je via internet besteld heb je wel in iniedergeval als je goed kiest schoenen die niet iedereen heeft.

En je aanbod is groter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik ben het met de anderen eens, schoenen moeten gewoon goed zitten, echt een goed pasvorm voor jouw voeten hebben. Ik bedoel, je bestelt ook geen gebit via internet... toch? ;-)
Maar als ik schoenen zou zien die me écht heel leuk lijken zou ik kijken of je ze, net als bij wehkamp, gewoon terug kan sturen als ze niet goed zijn, zonder bijkomende kosten. En dan bestel je die schoenen in drie verschillende maten. De maat die je denkt te hebben, een kleinere en een grotere maat.
Wanneer je de schoenen niet kan terugsturen... NIET kopen want dan ben je veel geld kwijt aan iets wat hoogst waarschijnlijk niet past.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee ik zou het niet doen. Schoenen moeten perfect passen om er goed op te kunnen lopen. Als je een keer hoge hakken koopt maakt dat niet zoveel uit, maar een stel laarzen die je door de weeks draagt, moeten echt goed zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Online kopen is heel handig, maar niet altijd.
Zoals jij al aangeeft weet je niet 123 de perfecte maat, en ook brede voeten, ik zal het er niet op wagen.
Maar je kan ook advies vragen bij een schoenenwinkel, of je dat speciaal kan aanvragen.

GR>LEESWONDER
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop bijna al mijn schoenen op internet maar omdat jij niet je maat weet is dat niet zo handig. Je kan wel bij een online schoenenzaak kunnen kijken of je mag ruilen als je leuke hebt gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle dingen, die je eigenlijk zou moeten passen, zou ik niet op het internet kopen, de kans dat het niet,of niet lekkeer zit, is levensgroot aanwezig! Ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet handig. Je kunt niet passen en niet beoordelen of het materiaal en de pasvorm goed zijn.
Als je uit het buitenland besteld kun je ook nog geconfronteerd worden met invoerrechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er iets goed moet zitten zijn het wel schoenen. Met kleren kun je nog wel een beetje smokkelden zonder dat ze onaangenaam gaan zitten maar met schoenen lukt dat niet. En daarbij heb je ook nog eens brede voeten dus je kunt heel veel schoenen niet eens aan (ik spreek uit ervaring). Het is dus niet handig je schoenen via internet te kopen. Trek er gewoon een middag voor uit en ga in het centrum van de stad van winkel naar winkel.