Hoe en waar kan ik mijn eigen T-Shirt goedkoop laten bedrukken/maken/naaien door een echte ontwerper en niet een site?

Ik wil een T-Shirt laten bedrukken met een plaatje, tekst op de voorkant en een logo op de achter kant, maar waar kan ik dat laten maken? Een site heef geen nut van T-Shirts bedrukken omdat die niet kunnen wat ik wil. Ik heb dus een soort ontwerper nodig, een persoon die naar mijn ontwerpt op paint kijkt en dan in het echt kan maken, maar waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Misschien moet je twee stappen maken. Als ik een T-shirt laat bedrukken, kies ik eerst een ontwerper die voor- en achterkant naar mijn wens ontwerpt. Dat kan bijvoorbeeld via sites als http://www.ontwerpen-voor-geld.nl. Daarna lever je het gemaakte ontwerp als PSD- of PDF-bestand aan bij een partij zoals Drukwerkdeal. Zij voeren uit wat jij samen met de ontwerper hebt bedacht.
Zo doet ieder waar hij / zij goed in is.